De ce nu este bine sa slabesc prea repede? | ajutacopii.ro

Pagina de slabire. Baton Fibrobar-R 60g

Creme de slabit

Vezi galeria foto » 1. Cu cât mai puţine mese, cu atât mai multe şanse de a slăbi Este complet falsă această afirmaţie.

Organismul are nevoie de 5 mese pe zi pentru a funcţiona corespunzător. Problema apare însă în momentul în care anumite persoane transformă aceste 5 mese în adevărate festinuri culinare. Regula de bază: 3 mese principale mic dejun, prânz, cină — dar nu mai târziu de ora 7 seara şi 2 gustări între mese.

Top 5 cele mai frecvente mituri despre dietă şi slăbire

Toate alimentele trebuie să aibă valoare nutritivă crescută şi să confere energia pentru a face cu brio întregii zile. Dacă vei sări peste una dintre mesele principale, vei mânca mai mult la următoarele şi astfel se va crea un dezechilibru iar greutatea ta nu va fi niciodată una constantă.

pagina de slabire

Mănâncă mai puţin folosindu-te de farfuriile mici Studiile ştiinţifice arată că atunci când consumăm mâncarea în farfurii de mari dimensiuni avem tendinţa să mâncăm mai mult din cauza faptului că se creează o iluzie optică de micşorare de porţiilor de mâncare. De aceea este recomandată folosirea farfuriilor cu diametru scăzut, astfel încât creierul să perceapă că este suficientă mâncare cât să ne săturăm.

pagina de slabire

Carbohidraţii sunt inamicii siluetei Pe jumătate adevărat, s-ar putea spune. Carbohidraţii sunt sursa principală de energie pentru organism, însă problema apare în momentul în care regimul alimentar se bazează pe consumul de carbohidraţi simpli, cum este zahărul sau fructoza, despre care se ştie că pot contribui la depunerea kilogramelor şi vitamina c slabeste inima dezechilibrul nivelului de zahăr din sânge.

pagina de slabire

În schimb, carbohidraţii complecşi, de tipul cerealelor, grâului sau orezului, reprezintă o sursă excelentă de energie şi contribuie la o bună digestie, prevenind inflamaţia în corp şi acumularea de colesterol pe pereţii vaselor de sânge. Exerciţiile cardio sunt cele mai eficiente pentru a scăpa de kilograme Este adevărat, exerciţiile de tip cardio, solicitante, care implică toate grupele de muşchi, precum mersul pe bicicletă, stepperul, alergarea pe bandă, joggingul, înotul, voleiul etc.

Pagina de slăbit

Însă greutatea ta se va menţine atâta vreme cât continui să faci mişcare şi nu dai răgaz caloriilor să-şi facă de cap.

Odată ce ai atins greutatea pe care ţi-ai propus-o, poţi trece la un alt nivel de mişcare, mai uşoară, şi pagina de slabire aborda terapia prin meditaţie, yoga sau chiar ridicarea de greutăţi.

pagina de slabire

Dietele fade au cea mai mare rată de succes Pe termen scurt, dietele restrictive, care presupun consumul de alimente fără pic de gust şi fierturile cum ar fi de exemplu dieta South Beach, Atkins, dieta pe grupa de sânge sau dieta cu indice glicemic scăzutte pot ajuta într-adevăr să dai jos rapid kilogramele care te deranjează, însă pe termen lung acestea nu sunt o soluţie, pentru că organismul nu poate supravieţui într-un astfel de ritm al reducerii drastice de calorii.

Majoritatea persoanelor se plictisesc rapid de acest gen de diete şi nu le pot urma întocmai, ceea ce va duce la renunţare şi la recâştigarea acelor kilograme pierdute cu mult efort şi muşcat din buze. De asemenea, dietele care asigură un maximum de de calorii pe zi sunt periculoase pentru că pot duce la aritmii cardiace, afecţiuni cu potenţial fatal pentru organism.

pagina de slabire

Pagina 2 din 2 Tags: antrenament calorii carbohidrati slabire Paula Rotaru A debutat pagina de slabire presa de sănătate în anulîn redacția Farmacia Ta. Doi ani mai târziu intră în echipa Ce se întâmplă, Doctore? A scris peste 5. Ține legătura cu medici din toate specialitățile și vă aduce zilnic