Dieta Lipetz: regimul care te învaţă să slăbeşti mâncând sănătos

Slabesti mancand

Conținutul

    slabesti mancand

    Uite cum poţi ajunge la silueta mult visată fără diete drastice, care te înfometează şi te dezechilibrează. Citește și În dorinţa de a da js câteva kilograme în scurt timp, multe persoane îşi privează corpul de ingredienţi nutritivi necesari, consumând cât mai putine calorii fără a-i oferi acestuia vitaminele şi mineralele necesare pentru o bună funcţionare. Dietele drastice nu doar că ne pot afecta sănătatea, dar reprezintă şi un motiv în plus de stres.

    Suntem tentaţi să mâncăm mai mult decât ne propunem, iar starea de foame de peste zi slabesti mancand împiedică să ne relaxăm şi să ne derulăm activităţile zilnice.

    slabesti mancand

    Tocmai de aceea, un program sănătos de revenire în formă presupune, pe lângă sport alături de antrenori cu experienţă, şi un plan nutriţional echilibrat, gândit să aibă rezultate pe termen lung, dar să nu agreseze organismul.

    Răzvan Stratulat, antrenor la Bodyshape Transformation Center, ne dezvăluie cum putem slăbi sănătos având slabesti mancand plan alimentar bogat în produse săţioase.

    slabesti mancand

    Poţi aborda o dietă bazată în cea mai mare parte pe fibre. Este o alternativă la regimurile de slăbit restrictive. Aceste alimente sunt sărace în calorii şi carbohidraţi.

    • Dieta nu prezintă niciun risc şi nu este o cură de slăbire în sensul tradiţional.
    • Lipetz crede că organismul uman are o memorie genetic cu perioade de disponibilitate scăzută pentru hrană, la care răspunde fabricând depozite care sunt de fapt faimoasele şi nesuferitele perne adipoase, produse nu atât datorită aportului caloric şi lipidic, cât mai ales datorită capacităţii unui aliment de a face să crească indicele glicemic adică nivelul de glucoză din sânge.
    • Enumerați 5 moduri de strategii de slăbit

    Fibrele se regăsesc în alimente precum: Fructe: mere, pere, kiwi, căpşuni, mango, fructe de pădure, caise. Pentru că au o mare cantitate de fibre, le putem mânca mai des şi în cantităţi mai mari decât alte fructe bogate slabesti mancand zaharuri şi carbohidraţi.

    slabesti mancand

    Legume: varză, conopidă, broccoli, morcovi, roşii, usturoi, dovlecel, mazăre, linte. Legume pe care le putem servi crude unele dintre elefierte sau chiar la grătar si cu care putem forma o porţie săţioasă de mâncare fără a ne fi teama că vom lua în greutate. Fiecare suntem unici în felul nostru, iar planul nutriţional trebuie să fie personalizat.