Cele mai bune exerciții pentru slăbit

Slabit cu greutati. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Slăbire și Tonifiere · HUMAN Fitness Clinic

Slabit cu greutati cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti? Daca vrei sa slabesti, probabil ca si tu te intrebi care dintre aceste antrenamente Daca vrei sa slabesti, probabil Autor: Dr. Dacă vrei să slăbeștiprobabil că și tu te întrebi care dintre aceste antrenamente te ajută mai mult.

5 săptămâni gravidă trebuie să piardă în greutate copper diu ajută să piardă în greutate

Ambele te susțin în lupta cu kilogramele, însă specialiștii te ajută să înțelegi cum arde organismul caloriile în timpul fiecăruia! Un antrenament cardio arde mai multe calorii tinctura de ienupar pentru slabit moment, însă antrenamentul cu greutăți determină organsimul să ardă mai multe calorii pe parcursul întregii zile, dar și pe termen lung. Exercițiile cardio sunt exerciții de tip aerobic.

slăbire diva dieta cu lamaie si ghimbir

Acestea determină accelerarea pulsului, a respirației, dar și arderea mai rapidă a caloriilor. Mersul pe bicicletă, dansul și zumba sunt considerate activități cardio.

9 greșeli frecvente când faci sport

Pe de altă parte slabit cu greutati, exercițiile cu greutăți fac parte din categoria exercițiilor anaerobe, adică a celor care implică o activitate fizică intensă, însă de scurtă durata, care folosește energia din sursele proprii ale organismului, fără să se bazeze pe respirație, ca în cazul celor cardio.

Ridicarea greutăților și orice fel de exercițiu de forță permit creșterea masei musculare, ceea ce accelerează metabolismul și slabit cu greutati corpul să ardă mai multe calorii pe termen lung. Exercițiile cardio vs cele cu greutăți O persoană care cântărește 73 de kilograme, va reuși să ardă în 30 de minute de jogging în ritm moderat în jur de de calorii. În același timp, un antrenament cu greutăți va reuși să ardă tot într-o jumătate de oră între și de calorii.

Așadar, antrenamentul cardio determină organismul să ardă mai multe calorii decât cel cu greutăți. Totuși, antrenamentul cu greutăți are beneficii suplimentare — acesta crește masa musculară, iar musculatura arde mai multe calorii chiar și în stare de repaus, în comparație cu alte țesuturi, printre care și cele adipoase.

Așadar, ridicările de slabit cu greutati accelerează rata metabolismului bazal. Un alt avantaj al antrenamentelor cu greutăți constă în faptul că acestea îți permit să îți modelezi corpul în funcție de ce îți dorești să obții.

Ce este slăbitul din greutate?

Exercițiile cardio te ajută să slăbești, însă nu îți lucrează anumite zone. Așadar, dacă vrei să slăbești rapid, alege cardio, însă dacă vrei să slăbești armonios și să îți lucrezi corpul, alege greutățile. Ideal este să combini cele două tipuri de antrenamente pentru rezultate uimitoare.

centru de slabire mauritius idealica prospect

Discută cu antrenorul de la sala de fitness despre intenția ta și acesta îți poate face un program personalizat, care să includă atât zile de cardio, cât și zile în care să practici antrenamentele cu greutăți.

Antrenamentul de tip HIIT oferă beneficii similare antrenamentelor cardio, într-un timp mai scurt Deși antrenamentul cardio și cu cel greutăți sunt două dintre cele mai populare antrenamente, există și alte opțiuni.

Unul dintre acestea este antrenamentul pe intervale de mare intensitate HIITcare implică sesiuni scurte de exerciții foarte intense alternate cu perioade de recuperare de intensitate scăzută.

pierde burta grasit sit ups bar de slăbire

De obicei, un antrenament HIIT va dura aproximativ de minute. Poți folosi HIIT cu o mulțime de exerciții diferite, inclusiv sprinturi, ciclism, sărituri cu coarda sau alte exerciții cu propria greutate corporală.

Un studiu a comparat caloriile arse în 30 de minute de HIIT, antrenament cu greutăți, alergare și ciclism. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că alte tipuri de exerciții nu sunt bune pentru pierderea în greutate.

ATINGE FORMA MULT DORITĂ CU AJUTORUL NOSTRU

HIIT și cardio-ul tradițional pot avea efecte similare asupra pierderii în greutate Cercetările care au examinat mai mult de de adulți supraponderali și obezi au descoperit că HIIT și cardio-ul tradițional au redus grăsimea corporală și circumferința taliei într-o măsură similară. Mai mult, alte cercetări au arătat că antrenamentele în stil HIIT pot arde aproximativ același număr de calorii ca și cardio-ul tradițional, deși acest lucru depinde de intensitatea exercițiilor fizice.

Slabit cu greutati cercetări estimează că poți arde aproximativ de calorii în 30 de minute fie de cardio sau HIIT dacă cântărești aproximativ 73 kg. Unul dintre beneficiile potențiale ale HIIT este că poți petrece mai puțin timp lucrând efectiv, deoarece perioadele de odihnă sunt alternate cu perioadele intense de activitate. Cât sport ar trebui să practici pentru a slăbi? Pentru eliminarea kilogramelor în plus, specialiștii susțin că e nevoie de peste de minute de sport pe săptămână — este vorba despre antrenamente de intensitate medie și mare.

SLĂBIRE ȘI TONIFIERE

În această categorie intră și antrenamentele cardio, dar și cele cu greutăți. Dacă dorești numai să îți menții greutatea, și cele de minute de sport pe săptămâna sunt suficiente. Dacă ești începător și nu știi cum să te organizezi, iată câteva idei de antrenamente cardio pe care le poți face fără îndrumarea unui antrenor: Plimbări în ritm alert — arzi în jur de de calorii pe ora.

Jogging — vei consuma până la de calorii pe oră dacă ai un ritm accelerat.

Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Mersul pe bicicletă — poți arde — calorii pe ora, în funcție de viteză, dar și de unghiul de înclinație al suprafeței pe care mergi. Săritul corzii — aproximativ de calorii pe ora poți arde cu coarda.

În realitate, lucrurile stau exact invers. Acest tip de antrenament este ideal atât pentru bătrbaţi, cât şi pentru femei, fiind cea mai eficientă modalitate de ardere a grăsimilor şi de a slăbi. Arde suficient de multă grăsime pentru rezultate optime. Este indicat ca doamnele şi domnişoarele să înceapă cu exerciţii pe baza greutăţii corpului şi să avanseze, dacă lucrează pe cont propriu, cu greutăţi adecvate. Antrenamentul cu greutăţi: cum ajută corpul în procesul de slăbire Specialiştii explică modul în care antrenamentele cu greutăţi acţionează în procesul de slăbire şi remodelare corporală, atât în cazul bărbaţilor, cât şi al femeilor.

În ceea ce privește antrenamentul cu greutăți, poți începe cu genuflexiunile cu gantere în ambele mâini, dar și cu abdomene cu bilă de fitness de 2,5 slabit cu greutati. Foarte important este însă că, pe lângă sport, trebuie să ții și dietă dacă vrei să slăbești. Pe termen lung, vei reuși să îți menții greutatea numai dacă îmbini regimul alimentar echilibrat cu activitățile fizice practicate în mod regulat. Atât antrenamentele cardio, cât și cele cu greutăți te pot ajuta să devii mai sănătos și mai în formă.

Pentru variație, poți încerca și antrenamentele de tip HIIT Un antrenament cardio arde mai multe calorii decât un antrenament cu greutăți.

Antrenamentul cu greutăţi: beneficii

Cu toate acestea, metabolismul tău rămâne activ pentru mai mult timp după ridicarea de greutăți, mai degrabă decât după cardio Ridicarea de greutăți este mai bună pentru a construi mușchi. Astfel, programul ideal de exerciții pentru îmbunătățirea aspectului corpului tău, dar și a sănătății include atât exerciții cardio, cât și ridicări de greutăți. Cel mai bine este să le faci pe amândouă.

Sus Rata metabolica mai ridicata Antrenamentul cu greutati determina cresterea ratei metabolismului bazal atat pe termen scurt, dar si lung - dupa incheierea antrenamentului. In plus, antrenamentul de forta te ajuta sa iti mentii masa musculara, ceea ce va duce la o crestere permanenta a metabolismului. Antrenamentul aerobic te ajuta sa arzi grasime doar pe parcursul antrenamentului si mai putin dupa terminarea acestuia. O alta problema este excesul prea mult cardio va duce la pierderi ale masei musculare. Modificarea compozitiei corpului Sus Antrenamentul de forta te ajuta sa pierzi grasime si sa pui masa musculara, in acelasi timp.