Pentru barbatii cu burtica | ajutacopii.ro

Program pentru slabit acasa

Îi ajut pe oameni să-și atingă obiectivele: să obțină un corp ferm prin pierderea în greutate sau prin creșterea masei musculare și a forței. Hai să vorbim despre aspectul tău și despre cum arăți: care este situația din prezent și cum ai dori să arăți și să te simți! Începe prin a-mi spune câteva cuvinte despre tine - ești: Bărbat Femeie MonacoFit.

Don't worry. In pofida denumirilor pompoase aceste tipuri de activitati aerobice sunt usor de conceptualizat odata ce ne familiarizam cu ele.

program pentru slabit acasa

So, keep reading. Definitii utile pentru tine: intensitatea exercitiilor rata ritmului cardiac bpm Este nivelul de efort depus corelat cu o anumita rata a efortului sistemului cardiovascular. Cea mai precisa masura a intensitatii efortului este consumul de oxigen VO2.

VO2 reprezinta provocarea metabolica generala pe care un exercitiu fizic o impune.

program pentru slabit acasa

Exista o relatie directa si liniara intre intensitatea exercitiului aerob si VO2. Intensitatea maxima de care fiecare dintre noi suntem capabili este o reflectare a consumului maxim de oxigen VO2 max. O astfel de masuratoare poate stabili la ce nivel ne aflam cu conditia fizica.

Este viteza batailor inimii masurata prin numarul de contractii intr-un minut. In functie de circumstante, varsta si conditie fizica, ritmul cardiac variaza intre 39 BPM in repaos la adulti cu o pregatire fizica solida pana la valori ce pot depasi BPM. In general valorile medii ale ritmului cardiac in functie de activitate tind sa fie mai mici odata cu inaintarea in varsta.

Creaza exercitiile aerobice tonifiere musculara?

Apoi ciclul se abs abs ajuta la arderea grăsimii burta. In rundele de intensitate ridicata frecventa ritmului cardiac este peste BPM beats pet minute — batai pe minut si in functie de conditia ta fizica poate ajunge, sau depasi, BPM.

O parte parte dintre aceste calorii suplimentare vor program pentru slabit acasa consumate in primele ore dupa incheierea exercitiului efectul EPOC - Excess Post-exercise Oxygen Consumption. Totusi exercitiile HIIT trebuie abordate cu precautie si pentru sesiuni scurte de timp deoarece sunt foarte taxabile in termen de oboseala si pot duce la accidentari.

program pentru slabit acasa

Scopul acestui exercitiu este pedalarea la viteza mare. De fapt de atatea ori pe cat iti permite conditia fizica, dar nu mai mult de maxim 30 minute.

program pentru slabit acasa

Echipament necesar: O bicicleta statica. O simpla bicicleta medicinala isi va face cu brio treaba. Un plus ar fi insa o pereche de pantofi sport de calitate. Ideal una care are o talpa cu priza buna pe suprafete.

program pentru slabit acasa

Astfel pantoful va sta mai bine fixat pe pedala bicicletei in sesiunile de sprint. Pe de alta parte si o bicicleta statica cu legaturi pentru program pentru slabit acasa piciorului ar fi ok. Precautii: HIIT este extrem de taxabil in ceea ce priveste efortul perceput. Daca ai o viata sedentara sau vii dupa o lunga perioada de timp care a inclus doar forme usoare de exercitiu fizic, ar fi grozav sa nu incepi direct cu exercitii de tip HIIT.

De asemenea, riscul accidentarii creste exponential cu nivelul de oboseala la care poti ajunge in timpul exercitiilor. Cauta sa progresezi de-a lungul timpului in numarul de circuite executate intr-o sesiune Echipament necesar: Pai Precautii: Datorita vitezei cu care vei incerca sa executi exercitiul in timpul fazei de mare intensitate vei fi predispus a la accidentari te poti impiedica; poti calca stramb.

Slabeste sanatos

LISS consta in executarea continua a unui exercitiu intr-o maniera in care iti mentii ritmul cardiac intre — BPM. Spre exemplu imagineaza-ti ca pedalezi seara acasa lejer, o ora. In tot acest timp poti citi o carte sau poti urmari un film la tv. Not bad. De asemenea alege LISS daca nu ai o conditie fizica prea grozava iar exercitiile mai viguroase iti dau de obicei palpitatii intense.

Daca te intrebi cum sa stii daca esti in zona de intensitate specifica antrenamentelor LISS iti detaliez aici ce metode simple poti folosi.

cu LifeBox

Mers in ritm moderat-alert Cum executi DA, o plimbare prelungita, in ritm mai alert si sustinut, este un excelent exercitiu aerobic. Spre exemplu acest studiu sugereaza ca mersul in ritm moderat este eficient in particular pentru pierderea de grasime corporala abdominala.

program pentru slabit acasa

Chiar daca stim ca slabirea este exclusiv o chestiune de balanta de energie, astfel de studii pot in cel mai rau caz sa confirme eficienta exercitiilor aerobice ca unul dintre instrumentele pe care le putem folosi pentru a crea deficit caloric peste zi si astfel a slabi. MISS consta in executarea continua a unui exercitiu intr-o maniera in care iti mentii ritmul cardiac intre — BPM.